عنایتی: باشگاه تصمیم می‌گیرد هفته آخر با استقلال کجا بازی کنیم باشگاه استقلال: با هیچ بازیکنی تمدید نکردیم نکونام: باید هوشیار باشیم پخش زنده بازی الریاض و النصر در لیگ حرفه‌ای عربستان (۳ خرداد ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بوکسور‌های ایران یک قدم تا المپیک تاریخ و ساعت بازی تراکتور و پیکان در هفته بیست و هشتم | مطهری به دنبال جبران مافات در لیگ برتر پنجره نقل و انتقالاتی استقلال باز می‌شود تاریخ و ساعت بازی سپاهان و هوادار در هفته بیست و هشتم | مواریس به دنبال حفظ جایگاه سوم ترکیب احتمالی استقلال برابر نساجی در هفته بیست و هشتم لیگ برتر طارمی رسما در میلان + عکس صحبت‌های اوسمار پیش از دیدار با استقلال خوزستان | بعد از پایان فصل درباره تمدید قرارداد صحبت می‌کنم اوسمار در پرسپولیس ماندنی است باشگاه‌های ورزشی مشهد به‌احترام شهادت رئیس‌جمهور، مشکی‌پوش شدند تراکتور تا پایان فصل مشکی‌پوش شد سقوط والیبال ایران در رنکینگ جهانی برنامه‌های الهلال برای جذب لیائو رقم سقف قرارداد پرسپولیس مشخص شد هانسی فلیک اصلی‌ترین گزینه جانشینی ژاوی استقلال در لیست بعدی چند ملی‌پوش دارد؟ گوهری خیال بازگشت ندارد
سرخط خبرها

باشگاه استقلال همه حقوق یامگا را می‌پردازد

  • کد خبر: ۲۱۱۲۱۱
  • ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸
  • ۲
باشگاه استقلال همه حقوق یامگا را می‌پردازد
باشگاه استقلال قصد دارد تمام حقوق یامگا در فصل جاری را حتی در صورت کنار گذاشتن نام این بازیکن از فهرست پرداخت کند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، ستاره فرانسوی استقلال در صحبت‌هایی کوتاه از مردم ایران تشکر کرده است: «از مردم ایران به خصوص هواداران استقلال خیلی ممنونم. بعد از اینکه مصدوم شدم همه پیگیر حال من بودند. حتی رقیبان ما در باشگاه پرسپولیس هم برای من پیام فرستادند. این نشان فرهنگ بالای مردم ایران است و وقتی می‌بینند بازیکنی دچار آسیب دیدگی می‌شود، حتی اگر رقیب آن‌ها باشد برایش آرزوی سلامتی می‌کنند. امیدوارم به زودی بازگردم و بتوانم این همه لطف و محبتی که به من شد را جبران کنم. مردم ایران واقعا مهمان نواز و مهرمان هستند و در دوران حضورم در ایران این موضوع را به خوبی حس کردم.»

از یامگا پرسیدیم که زمان بازگشتت به فوتبال کی خواهد بود که او این پاسخ را داد: «پاسخ دادن به این سوال بستگی به نتایج آزمایش‌های پزشکان دارد. باید اول سلامتی چشمم را به دست آورم و بعد از آن به فکر فوتبال بازی کردن باشم. در این مدت خانواده من خیلی نگران بودند که ابتدا باید آرامش را به آن‌ها بازگردانم و بینایی‌ام برگردد. اما خیلی دوست دارم که روند درمان سریع باشد و فصل بعد بتوانم برای استقلال بازی کنم. تمام تلاش من این است که این اتفاق مهم بیفتد و زودتر به زمین فوتبال بازگردم.»، اما درعین حال که یامگا از حمایت‌ها متشکر است باشگاه استقلال نیز تمام قد پست او ایستاده است.


 باشگاه استقلال نیز در این ایام که ستاره فرانسوی روی تخت بیمارستان بود با جدیت پیگیر وضعیت او بود. مدیران باشگاه استقلال بدون اینکه بخواهند ملاحظه شرایط مالی باشگاه را کنند حتی زمینه ساز حضور خانواده یامگا در تهران شدند تا این بازیکن از لحاظ روحی آسیب نبیند. شنیده می‌شود که باشگاه استقلال بدون توجه به مشکلی که برای یامگا به وجود آمده قصد دارد تمام حقوق این بازیکن را در فصل جاری پرداخت کند تا به نوعی از زحمات یامگا تقدیر شود. حتی اگر یامگا از لیست استقلال هم کنار گذاشته شود، این اتفاق خواهد افتاد و حقوقش را دریافت خواهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
0
0
سلام یامگاه را ببرید مشهد و از امام رئوف و مهربانی ولی نعمتمان اقا علی ابن موسی الرضا شفا بگیرید
شبهیز
Poland
۱۶:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۵
??????
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->